perjantai 2. joulukuuta 2011

Voihan rähmä!

Inhottava, kamala, yököttävä, kipeän tomaattinen silmätulehdus iski takavasemmalta, tarkemmin sanottuna Esikolta. Ei ollenkaan kivaa. Onneksi Esikko jo parantui ja lähti tukitädilleen muutamaksi päiväksi. Onneksi tässä on nyt neljä päivää aikaa parannella räpsyttimiä ja toivottavasti lääke auttaa nopeasti.


Minä yritän lohduttautua värjäyksillä ja kuumalla teellä.

Tällaisia tuolta padasta tällä kertaa tupsahti:


Vasemmalta lukien Voikukka, Kehäkukka, Suudelma ja Luumuinen. Oikeat ladyt! Ohuempaa ja paksumpaa sukkista. Pitäisikö sitä seuraavaksi yrittää taikoa poikakvartetti:)

Sinnehän minä nuo taas pukkasin:)


4 kommenttia:

  1. Oivoi, pikaista paranemista! Ja kauniin väriset värit ja osuvat nimet olet taikonut taas =)

    VastaaPoista
  2. Voih, paranemisia!
    Ihanaa väriterapiaa sulla täällä, Kehäkukka on mun suosikki. :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihanan herkullisia ja kirkkaita värejä...
    mä ostaisin kaikki ihan heti o:) (mä vaan yritän nyt hetken neuloa varastoa pienemmäksi jotta ensi vuonna voisi kehdata ostaa lankaa)

    VastaaPoista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.