perjantai 21. maaliskuuta 2014

Revontulitus joululta!

Koska minä olen oikein huikean reipas bloggari, niin minähän toimin ajoissa, heh! Ei vaan, älkää menkö lankaan, tämä on saamani mieletön lahja viime joululta.

Minä tosiaan sain Lila-ystävän tekemänä tämän huikean Revontuli-huivin viime joulun paketista.


Hieman hankalat kuvausolosuhteet nyt kun joka puolella kuraista ja märkää, mutta Viivibiili ystävällisesti lupautui kuvausalustaksi. On hurjan suuri ja niin kaunis!


Näitä on Lilan taitavista valmistunut kymmeniä ja taas kymmeniä, taitaa satanen rikkoontua varmasti jossakin vaiheessa. Minun saldoni on pyöreä nolla toistaiseksi, mutta on onnea omistaa ystävä, joka tällaisen neuloo. Kiitos lämpöisin siis vielä kerran tästä.


Taitaa olla niin, että alimmassa kuvassa värit asettuvat parhaiten kohdilleen.

Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä asettua viikonloppua viettämään. Ilon siemeniä itse kullekin.

5 kommenttia:

  1. Voi miten kaunis <3 ihanaa, kun on osaavia tuttuja. itse en ole vielä rohkaistunut kokeilemaan tuota, vaikka onkin to do - listalla ;)

    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Kauniin huivin olet saanut. Iloista viikonloppua sinnekin!

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanaiset niin minun kuin tekijänkin puolesta uskallan sanoa:)

    VastaaPoista
  4. Ihanan värinen huivi! Hauskaa viikonloppua sinulle ja huivin tekijällekin:)

    VastaaPoista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.