tiistai 1. joulukuuta 2009

Iloista postia



Voi sentään miten Sny:ni minua taas onkaan muistanut. Krhm.. avattua tervaleijonapussia ette sitten huomanneet, ettehän. Paketti piti sisällään reilun kaupan kahvia, helppoja jouluristikoita (tytär tuon jo ennätti realisoida, on viime aikoina aivan hurahtanut ristikoihin) ja noita ihanaisia joulunpunaisia Lett-Lopeja. Tämä lanka onkin minulle uusi tuttavuus, ihanan rouheaa, varmastikin ihanaa huovutukseen, eikös? Jos vaikka uskaltautuisi kokeilemaan huovutettuja tumppuja tuosta tehdä. Kortin tunnelma vetoaa kyllä kovasti minuun. Ihanainen paketti - kertakaikkiaan! Ja niin totta mitä kirjoitit, joulutohina alkaa kyllä jo painaa kovasti päälle, minä tunnustan kyllä, että olen aina viime tipassa sen suhteen. Hyi minua!

Kyllä minun jälleen kelpaa - halitella näitä ihanuuksia.


3 kommenttia:

  1. Kivan paketin sait:) Saat toki käyttää minun kuvaa vaikka toivoin salaisesti, että sinulla olisi paremmat kuvat kuin minun. En jaksa säätää tulee mitä tulee:)

    VastaaPoista
  2. Jonkunlainen huovutusjuttu minullekin mieleen tuli. Tosiaan melko karheata. Mietin ensin, että onkohan tuo liian paksua. Sitten tulin kuitenkin siihen tulokseen, että kai jouluisiin neulontoihin voi paksuakin käyttää (pidin niin väristä). Vaikkapa patakintaisiin voisi langan tuhota.

    VastaaPoista
  3. SNY: Ei ollenkaan liian paksua, patakintaat itse asiassa ovatkin vallan loistava ajatus. Minusta tuo karheus ja rouheus on juuri se clue tässä langassa, joka vetoaa minuun:)

    Ihana tuttavuus, olen kuullut paljon kehuja tästä.

    Zelda itte

    VastaaPoista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.