lauantai 16. huhtikuuta 2011

Kehräten

Vietän täällä lauantaitani kehräten kilpaa kisujen kanssa.

Posti toi eilen ihanan yllätyksen ystävältä! Mitä hauskimman ja hellyttävimmän kortin sekä aivan upean napin. Olen vain silitellyt ja nuuskutellut tuota nappia. Se ihan oikeasti tuoksuu yhä. En ole varma puulajista, ehkäpä vaahteraa tai omenapuuta, ei varmuutta minulla.




Olen kehrännyt tyytyväisyyttä myös siitä, että minulla on ollut sitä kuuluisaa omaa aikaa melko lailla. Kaksi kolmesta lapsosesta on maailmalla ja Miehekäs potee tautia. Meillä on siis kuopus Kepposen kanssa ollut aikaa kaikille omille juttusillemme, Kepponen on pärräillyt pitkin pihaa ja hoidellut kissoja. Minä puolestani porisutin väripataa ihan pikkuisen:

Vaahtokarkkia ja suklaata


Regian Extra Twist Merinoa on pohjalanka.

Vielä keittelen suomenlampaan sukkalangasta jotakin herkän ja pehmoisen väristä ellei tule niitä kuuluisia yllätyksiä.

Leppoisaa lauantaita teille kaikille!


6 kommenttia:

  1. Ihana kortti ja nappi ja aivan upeaa lankaa.

    VastaaPoista
  2. Voihan villahousut, miten ihanaa lankaa, jälleen! Uskomaton väripata Sinulla on! Ihana on nappikin, mun on kans pakko nuuskuttaa puisia esineitä.
    Kaunista sunnuntaita!

    VastaaPoista
  3. OI mitä lankaa, olet kyllä niin taitava noissa värjäyshommissakin! Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  4. Oi voi mitä ihanaa lankaa!
    Kiva kun nappi tuli perille ja sai sinut hyvälle tuulelle:) En tajunnut kysyä napissa käytettyä puulaatua... Yleensä myyjä kertoo, mutta nyt ei kertonut. Minulla on samanlainen nappi itselläni:)

    VastaaPoista
  5. Aivan mielettömän ihanan väristä lankaa! :)

    VastaaPoista
  6. enkuli: eikös olekin suloinen kortti:)
    Mammutti: mukava, että muillakin on samat tavat:)
    Mari: Oi kiitos kaunis:)
    Lila: osaat kyllä niin kivasti yllättää, että:)
    ellie: Kiitos ja kumarrus!

    VastaaPoista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.