sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Elämän syviä pohdintoja

"Oletko sä vielä elossa?" näin kysyi esikkokulta juuri hetki sitten! Minä siihen, että miltäs näyttää? Seuraavaksi hän pohti, ettei tule takaisin sitten kun kuolee. Voi elämä, sanon minä. Etteikö olisi mitään syvällisempää tuossa pienessä päässä?

Minä olen viihdyttänyt itseäni nyppimällä kärpäseltä jalkoja irti. Uskotteko? Ihan totta, nimittäin spraymaalasin nuo veljeni tekemät sukkaplokkerit tuolla pihalla ja kärpäsen rontti oli lentänyt siihen lepäämään ja jäänyt kiinni, yök! Ei ollenkaan kivaa, muttei juuri ollut vaihtoehtoja.

Olen tässä iltapuhteella käynyt läpi vanhoja kuvatiedostoja ja siivoillut niitä. Siinä raivatessani törmäsin kuvaan kesältä 2006. Tarzan ja Jane vaahterassa, olkaapa hyvät!

Aurinkoista alkavaa viikkoa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.