torstai 23. lokakuuta 2014

Haavesukkia

Olen jo jokusen hetken ihaillut siellä täällä näkyviä Roosa Nauha-sukkia, joita on neulottu Taito-Shopin ohjeilla ja niinpä tuossa viime viikon lopulla nuhaisena annoin mieliteolle vallan. 

Nyt ne ovat minun ja samalla on tuettu mitä tärkeintä asiaa. Menkäähän tekin heti ostamaan nämä jos ette vielä näitä omista. Niin ja tämä ei ollut maksettu mainos. Asia vain on minulle tärkeä.


Nyt sitten pitäisi selättää kirjoneulekauhu. Hyvä tästä vielä tulee, juu juu!

Tänään muuten saatiin tännekin ohut lumikerros, hui sentään. Mitään lumiukkoja ei vielä sentään tehdä, mutta sieltä se talvi tosiaan tulee ja kylmä alkaa jo olla.

Nyt saunan lämmitykseen ja kodin puuhiin. Ihanaa viikkoa kaikille.


1 kommentti:

  1. Tuo oikeanpuoleinen minulla onkin, nuo kannen sukat on niin kauniit! Mutta niin surkea olen, etten ole vielä saanut aloitettua siitä yksiäkään sukkia. Kun aina, kun joku projekti tulee valmiiksi, alan vain tehdä jotain seuraavaa ilman että etsin mitään ohjetta käsiini. Ihan tyhmää! Nytkin aloitin kaulaliinan samalla kuviolla ja samoilla langoilla, josta juuri tein kynsikkäitä. Voi ääh.
    Haluu noi sukat!

    VastaaPoista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.